Mengenai Saya

Foto saya
Taman Putra Perdana, Puchong, Selangor Darul Ehsan, Malaysia
Berpengalaman lebih 15 tahun dalam mengecat,mengetuk dan membaiki mud guard kereta yang kemek,calar dan pelbagai lagi kemahiran mengecat seperti yang anda harapkan. HUBUNGI KAMI DI TALIAN: 018-2087376 / 014-6457602 (MAT KRISS)

Followers Krissauto.TQ arigato..syukran

Isnin, 24 Mei 2010


Salam buat semua yang sudi melayari blog kami....dah lama rasanya saya tak mencoretkan apa2 kat dalam blog ni, bukan apa, kesibukan saya yang luar biasa menidakkan untuk saya berhadapan dengan pc...selepas proses menambahbaikan di bengkel kereta saya, alhamdulillah kini semua berjalan lancar.

Anda semua dialu-alukan untuk datang ke bengkel kami yg terletak di Taman Putra Perdana. JAngan segan kalau nak bertanya atau sebagainya...khidmat rundingan kami adalah percuma ajer!

Insya Allah sekiranya diberikan keizinan saya akan terus cuba untuk update blog saya ni...

Marilah dapatkan khidmat rundingan tentang kereta anda...KEPUASAN ANDA KEUTAMAAN KAMI!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails