Mengenai Saya

Foto saya
Taman Putra Perdana, Puchong, Selangor Darul Ehsan, Malaysia
Berpengalaman lebih 15 tahun dalam mengecat,mengetuk dan membaiki mud guard kereta yang kemek,calar dan pelbagai lagi kemahiran mengecat seperti yang anda harapkan. HUBUNGI KAMI DI TALIAN: 018-2087376 / 014-6457602 (MAT KRISS)

Followers Krissauto.TQ arigato..syukran

Isnin, 21 Jun 2010

SELAMAT PENGANTIN BARU LAN

Salam semua..


Salah seorang dari warga kerja Kriss Auto Solution selamat diijabkabulkan pada 19 June 2010 yang lalu. beliau merupakan aset utama dalam tenaga kerja di bengkel ini. Diharapkan dengan terasminye ikatan perkahwinan beliau akan lebih memotivasikan diri beliau untuk berkhidmat lebih efisien di lain masa.



Encik Mat kriss mengucapkan tahniah pada khairulazwan bin Muhd Ghazali dan pasangan hidupnye iaitu Emira binti Md Saad. majlis tersebut dilangsungkan di Melaka bertempat dirumah pengantin perempuan di kampung Paya Rumput Melaka. Pasangan sama comel ini memakai persalinan songket merah di hari bahagia mereka itu..



Kehadiran ramai rakan2 dan para bekas pelanggan dari kriss Auto memeriahkan lagi majlis walimatul urus tersebut. Encik Mat Kriss juga tidak terlepas turut serta menghadiri perkahwinan pekerja kriss Auto ini. Tokey sekeluarga meluangkan masa dan selepas pulang dari sana, ada kesesakan luar biasa berlaku di highway exit Seremban berdekatan Tol.hampir 20km. ade kemalangan membabitkan lori dan beberapa biji kereta. isk3.. So berhati2 lah dijalan raya ye.


InsyaAllah..gambar sekitar hari persandingan mereka akan di download di halaman ini di lain masa.. Sedikit pesanan warga krissauto untuk lan ' SELAMAT PENGANTIN BARU..BAHAGIA KE AKHIR HAYAT'. :)


Amin.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails