Mengenai Saya

Foto saya
Taman Putra Perdana, Puchong, Selangor Darul Ehsan, Malaysia
Berpengalaman lebih 15 tahun dalam mengecat,mengetuk dan membaiki mud guard kereta yang kemek,calar dan pelbagai lagi kemahiran mengecat seperti yang anda harapkan. HUBUNGI KAMI DI TALIAN: 018-2087376 / 014-6457602 (MAT KRISS)

Followers Krissauto.TQ arigato..syukran

Isnin, 12 Disember 2011

Salam Ukhwah semua...:)

Kriss Auto Solution tetap sibuk dengan kerja-kerja seperti biasa..apatah lagi pada musim cuti sekolah bengkel akan dipenuhi dengan kenderaan untuk dibaikpulih..

Bagi mengekalkan daya kreatif untuk terus maju KrissAuto sentiasa mencari sesuatu ‘benda’ yang baru untuk dijadikan semangat dan kekuatan dalam mengekalkan momentum Kriss Auto untuk terus maju dan berdaya saing .




Mat Kriss dan Charlie :)



Motor yang masih dalam pembikinan (made in Charlie)

Kali ini Mat Kriss berpeluang berkunjung ke sebuah workshop sahabat Mat Kriss, tak lain dan tak bukan ialah….Ahmad Faizal atau lebih dikenali dengan nama Charlie Olskool.Beliau adalah seorang ‘bike builder’ dan pakar dalam membaik pulih motor Harley Davidson. Anak kelahiran Tapah Perak ini memang hebat dalam bidang permotoran ‘easy ride’ ,lihat sajalah antara gambar yang sempat Mat Kriss rakamkan… ..ada di antara motor yang telah dihasilkan oleh beliau telah disiarkan dalam sebuah majalah yang agak terkenal di luar negara. Hebatkan?

Sekadar berkongsi cerita……..





Ada masa dan ketikanya Mat Kriss mengalami situasi yang membosankan ,mungkin disebabkan terlalu lama mengadap benda yang sama dalam kerja seharian.Dalam mengatasi situasi ini Mat Kriss biasanya akan menziarahi bisnes sahabat-sahabat, bukannya apa, selain dapat memotivasikan diri …ia juga dapat mengeratkan ukhwah yang dituntut dalam agama.

1 ulasan:

  1. asalamualaikum pada taukey maaf lerrr lama tak menjengah...


    ssebenarnya tak menyangka taukey charlie( pemilik bengkel bumiputra )pun mampu membaik pulih motor Harley Davidson. perrgghhh hebat tu....

    Yupppp kita kena jengok dan pelajari sesuatu dari orang lain yang berjaya... baru lah kita ada semangat maju kehadapan...

    hari-hari ngadap cat pun bosan gak.... sama lah kita ni...

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    Story terbaru blog kami...
    tip pilih sport rim kereta

    BalasPadam

Related Posts with Thumbnails