Mengenai Saya

Foto saya
Taman Putra Perdana, Puchong, Selangor Darul Ehsan, Malaysia
Berpengalaman lebih 15 tahun dalam mengecat,mengetuk dan membaiki mud guard kereta yang kemek,calar dan pelbagai lagi kemahiran mengecat seperti yang anda harapkan. HUBUNGI KAMI DI TALIAN: 018-2087376 / 014-6457602 (MAT KRISS)

Followers Krissauto.TQ arigato..syukran

Selasa, 15 Jun 2010

Pengiktirafan dari Nippon Paint.

Salam semua..


Anda mencari sebuah bengkel yang sememangnya mahir dan berpengalaman lebih 10 tahun dalam kerja2 semburan, ketuk,simen dan cat kereta di Puchong dan kawasan sekitarnya?. Alhamdulillah anda sememangnye beruntung kerana melayari laman blog kami ini. Krissauto berpengalaman lebih 10 tahun dalam bidang ini. Encik Matkriss sendiri berpengalaman bekerja dalam industri ini hampir 5 tahun sebelum membuka sebuah bengkel yang bertapak di bumi Puchong ini. alhamdulillah bengkel kami juga sudah berusia hampir sedekad lamanya.


Bagi memantapkan ilmu dalam bidang ini demi kepuasan pelanggan, pemilik Krissauto telah menghadiri kursus oleh syarikat gergasi cat dunia iaitu " Nippon Paint". Nippon Paint ni biasenye mahsyur sebagai pengeluar cat utama namun ramai antara kita anggap ia hanya mengeluarkan cat untuk kegunaan domestik seperti rumah dan bangunan. ha3. Namun kehadiran tokey bengkel tersebut atas kursus " Next Premila 2k roadshow" untuk kenderaan bagi semburan cat 2k.



Usah ragu-ragu lagi untuk menghantar kenderaan kesayangan anda untuk kami make-up sehabis cun ,atau untuk kerja2 rutin seperti ketuk, karat dan simen pun boleh ke mari. terdapat beberapa lagi perkhidmatan yang kami tawarkan. Sila lihat di halaman Perkhidmatan untuk maklumat lanjut. "Kepuasan Anda Kami Peduli".

2 ulasan:

  1. salam tauke ...,satu pengiktirafan dari syarikat cat 'NIPPON PAINT'..tahniah dari saya untuk En.Mat Kriss.nak di bandingkan azamaju & kriss auto..agak beza..kriss auto lebih maju..satu pencapaian yang baik untuk lain2 bengkel bumiputra yang lain.
    semoga perkhidmatan kriss auto lebih cemerlang di masa akan datang.

    BalasPadam
  2. salam tokey joe..

    sebenarnye tu utk tujuan promote pada pelanggan je..hehe. saya still cuba untuk letak adress link tokey joe dlm krissauto. InsyaAllah saya cuba lagi letak nanti.
    haritu takleh masuk dalam blog..masalah Blog kut. Salam maju jaya untuk bengkel bumiputera seMalaysia. :)

    BalasPadam

Related Posts with Thumbnails